Pressemeddelelse:

Da et par stykker fra bestyrelsen i Fur Jagtforening var til Danmarks Jægerforbunds årlige kredsmøde, kreds 2, i Dejbjerglund den. 5 marts 2016, og der her bla. skulle afsløres hvem årets Jagtforening skulle være,  blev vi noget overrasket og det var med en lidt undren og med en del spørgsmål det fik mine tanker ledt hen mod hvad der ventede, da formanden fra kreds 2 Knud Pedersen, var på talerstolen og fremsagde følgende:

Vores første indskydelse da vi læste beskrivelsen var: hold da fast, sådan en jagtforening kunne vi da godt tænke os at være medlem af.

Foreningen har ingen klubhus eller skydebane, men  mobile skydevogne, hvor fællesskabet er i højsæde.

De har et spændende og alsidigt jagtterræn med en åben dør til fællesskabet, hvor de gode oplevelser er afgørende.

Foreningen er meget aktiv for at få nye medlemmer, det kan være blandt sommerhusgæster eller folk der deltager i deres fælles arrangementer.

Øen har et erhvervsliv, der er villige til at dele deres goder med foreningen, det være sig sponsorater eller jagtarealer. (Her kan nævnes Fur Bryghus)

Man fornemmer at det er det uformelle fællesskab der gør forskellen, hvor det er underordnet om støvlerne er grønne eller sorte.

Valget faldt på Fur Jagtforening

Årets jagtforening, bedømmelsesudvalg bestående af:

En repræsentant fra en jagtforening: Anette Davidsen

Kredsbestyrelse: Lars Pultz

Et jægerråd: Lars Erik Bitsch

Kredsformand

________________________________________________________________________________________________________

Blandt de andre indsendte beskrivelser vil vi gerne nævne nogle gode tiltag.

Arrangementer hvor hele familien deltager.

Dialog med foreningens medlemmer om hvilke aktiviteter de, inden for foreningens formål, har interesse i.

SMS meddelelser hver gang der er en aktivitet,

En høflig meddelelse hvis et medlem ikke har betalt kontingent.

Velkomstbrev til nye tilflyttere.

At være en bestyrelse der ikke kun består af ”gamle sure jægere” men være imødekommende over for nye ideer og tiltag.

Peter N. R. Madsen

Pressemeddelelse:

Valget faldt på Fur Jagtforening

Årets jagtforening, bedømmelsesudvalg bestående af:

En repræsentant fra en jagtforening: Anette Davidsen

Kredsbestyrelse: Lars Pultz

Et jægerråd: Lars Erik Bitsch

Kredsformand

Blandt de andre indsendte beskrivelser vil vi gerne nævne nogle gode tiltag.

Arrangementer hvor hele familien deltager.

SMS meddelelser hver gang der er en aktivitet,

En høflig meddelelse hvis et medlem ikke har betalt kontingent.

Velkomstbrev til nye tilflyttere.

Peter N. R. Madsen